سرامیک طرح کلکته | کاشی طرح کلکته

سرامیک طرح کلکته

سرامیک طرح کلکته سایز 100×100

 

این ابعاد لوکس ترین سرامیک طرح کلکته در ایران میباشد. ابعاد بزرگ این سرامیک کمک میکند تا فضای محیط بزرگتری نمایش داده شود و همچنین ارتفاع محیط را بیشتر نمایش میدهد. همچنین بندکشی کمتر از مزیت های این ابعاد میباشد.

سرامیک طرح کلکته با سایز 120×60

 

سرامیک کلکته با سایز 60 در 120 قابلیت استفاده در کف و دیوار را دارد و از این لحاظ  پر فروش ترین ابعاد سرامیک طرح کلکته در ایران میباشد. این ابعاد برای فضای بین کابینت نیز مناسب است و زیبایی منحصر به فردی به فضا میبخشد.

سرامیک طرح کلکته با سایز 80×80

 

این ابعاد از پر طرفدارترین سایز های سرامیک های مربعی میباشد زیرا ابعاد آن هم فضاهای بزرگ و هم فضاهای متوسط قابل استفاده میباشد. تولید سرامیک های 80 در 80 باعث شد که گوی سبقت را از سرامیک مربعی 60 در 60 بگیرد.

سرامیک طرح کلکته با سایز 60×60

 

اقتصادی ترین سایز سرامیک طرح کلکته متعلق به ابعاد 60 در 60 میباشد. این ابعاد هم از نظر قیمت سرامیک مناسب هست و هم نصب آسان تری را نسبت به ابعاد بزرگتر به همراه دارد. همچنین برای فضاهای کمتر از 15متر ، بهترین گزینه است.

کاشی طرح کلکته با سایز 90×30

 

کاشی های طرح کلکته برای سرویس بهداشتی و حمام قابل استفاده میباشد و باعث تزریق سبک مدرنیته به خانه میشود. این ابعاد برای فضای بین کابینت نیز مناسب است و جلوه بی نظیری به محیط اضافه میکند.

کاشی طرح کلکته با سایز 20×10

 

کوچک ترین ابعاد کاشی در مجموعه تایل بای می ابعاد 10 در 20 میباشد که برای مصارف بین کابینتی ، سرویس بهداشتی و حمام و فضای دکوراتیو قابل استفاده میباشد. طرح آجری آریستا کلکته از منحصر به فرد ترین کاشی های ما میباشد.

کاشی بین کابینت 10 در 20 کابینتی آشپزخانه

قیمت سرامیک کلکته و کاشی کلکته :

 

سرامیک عموما بر اساس لعاب و سایز قیمت گذاری میشود. لعاب هر چه براق تر باشد گران تر است و لعاب پولیش (براق ترین لعاب) گران ترین نوع سرامیک در بین دیگر لعاب میباشد. سایز سرامیک نیز هر چه بزرگتر شود سبب گران تر شدن آن میشود. به طور کلی سرامیک کف ایرانی برای آپارتمان و فضای اداری از 136 هزار تومان شروع میشود و تا 300هزار تومان برای سایز های بزرگ و لعاب پولیش در سبد محصولات تولیدی ما وجود دارد. کاشی طرح کلکته ما نیز از 180 هزار تومان تا 300 هزار تومان میباشد.
سرامیک های کف خارجی ما از برند سروکوارنتا اسپانیا است که نمایندگی آن را در تهران داریم و قیمت سرامیک های کف از 380 هزار تومان تا 600 هزار تومان میباشد.

سرامیک کلکته : راهنمای طرح

 

طرح کلکته به عنوان یکی از پرفروش ترین طرح ها در جهان چه در سنگ و چه در صنعت کاشی و سرامیک میباشد . سنگ کلکته از خانواده سنگهای مرمر میباشد که معدن آن در کارار یکی از شهرهای کشور ایتالیا میباشد . در اصل سنگ کلکته دارای زمینه سفید با رگه های مشکی یا دودی میباشد و هرچه زمینه آن سفید تر باشد ارزش بیشتری پیدا میکند . البته جدیدا با ورود رگه های طلایی و کرم طرح کلکته گلد هم به سبد این محصول اضافه شده است که انواع سنگ آن بسیار گران میباشد. در صفحه سرامیک طرح سنگ میتوانید تمامی سرامیک های طرح سنگ اعم از تراورتن ، کلکته ، ماربل و غیره را مشاهده نمایید.
علت استقبال زیاد طراحان و مهندسان از طرح کلکته به دلیل داشتن رنگ زمینه سفید است چراکه از نظر نظافت و دل باز بودن برای هر سطحی بسیار مناسب میباشد و شما میتوانید چه در کف سالن و یا در سرویس بهداشتی از آن استفاده نمایید.
مجموعه تایل بای می تلاش کرده تا با سبدی کامل از طرح کلکته تمام سلیقه شما عزیزان را پوشش دهد ازین رو تقریبا در تمامی ابعاد و با لعاب های مات و براق و پولیش این طرح را تولید نموده است که شما عزیزان میتوانید در سرویس بهداشتی ، کف سالن ، آشپزخانه و حتی نمای بیرونی از این طرح استفاده نمایید .
در ادامه باید گفت استفاده از کاشی و سرامیک طرح کلکته نسبت به سنگ دارای چند مزیت میباشد که مهمترین آن یک دست بودن طرح زمینه و رگه های متفاوت طبیعی میباشد چراکه برای تهیه سنگ شما با چالش چنر رنگی در زمینه طرح کلکته مواجه میشوید و نیز دارا بودن انواع سایز ها برای استفاده در کلیه فضاها از دیگر مزیت های صنعت کاشی و سرامیک میباشد .
توصیه دیگر برای انتخاب طرح کلکته سفیدی زمینه این طرح میباشد چراکه به دلیل کوچک شدن آپارتمان های مسکونی و بعضا کمی نور در واحد های مسکونی این طرح میتواند برای کف ساختمان و دیوار سرویس های بهداشتی بسیار مناسب باشد و فضای بزرگتر و روشن تری را به همراه داشته باشد . در تولیدات با لعاب پولیش دقیقا حس سنگ کلکته به شما القا میشود که با سهولت در تهیه این محصولات شما میتوانید از آن برای تمامی فضاهای خود استفاده نمایید

ما در کاشی و سرامیک تایل بای می سعی کردیم تقریبا مجموعه کاملی از ابعاد در سرامیک را برای شما عزیزان تولید و توزیع نماییم.

تمام تلاش مجموعه کاشی و سرامیک تایل بای می ، محقق شدن شعار ایده از شما کاشی از ما ، است .