کاشی طرح آجر

کاشی طرح آجر

 

کاشی آجری سایز 20×10

 

کاشی آجری از محبوب ترین ابعاد کاشی برای کاشی بین کابینت و فضاهای دکوراتیو میباشد. کاشی روبین سفید پر فروش ترین محصول کاشی آجری سفید برای آشپزخانه میباشد.

کاشی بین کابینت 10 در 20 کابینتی آشپزخانه

سرامیک طرح آجر سایز 120×40

 

سرامیک طرح آجر برای ایرانیان یک سبک نوستالژیک میباشد و در دهه گذشته مورد توجه صنعت کاشی و سرامیک قرار گرفت. طرح آجر در ابتدا به صورت سنتی تولید میشد اما امروزه سبک مدرن انگلیسی در آن آمیخته شده است و جلوه بی نظیری خلق شده است.

سرامیک طرح آجر

قیمت کاشی آجری و سرامیک طرح آجر

 

قیمت کاشی آجری سفید روبین با سایز 10 در 20 حدود 270 الی 300 هزار تومان بر حسب متر مربع میباشد. کاشی آجر سفید از محبوب ترین طرح ها برای بین کابینت میباشد. مجموعه تایل بای می کاشی طرح آجر برای اشپزخانه بسیار متنوعی را تولید و عرضه میکند و به نوعی بهترین قیمت کاشی اجر سفید را در ایران ارائه میدهیم.
قیمت کاشی طرح آجر با ابعاد 40 در 120 از حدود قیمت 170 هزار تومان تا 190 هزار تومان میباشد که بنا به رنگ آن تقسیم بندی میشود. کاشی های طرح آجر به مراتب با کیفیت تر از رزین و آجر های تزئینی میباشد و به طبع قیمت بالاتری نسبت به آن ها دارد. محصولات فوق متعلق به کارخانه کاشی فخار رفسنجان میباشد و ما نمایندگی آن را در استان تهران بر عهده داریم.

سرامیک طرح آجر و کاشی آجری

 

 

دکوراسیون فضای پذیرایی خانه همیشه چالش برانگیز ترین قسمت دیزاین یک پروژه مسکونی میباشد زیرا که نمایش خانه به مهمان از آنجا آغاز میگردد. به نوعی مهمان بیشترین فضایی که میبیند پذیرایی است بنابراین باید زیبایی و دیزاین خوب را در آنجا به بهترین نحو انجام دهیم. فضای پذیرایی کاملا سلیقه ای میباشد و بنا بر طبع افراد خانه باید دیزاین و چیدمان شود و حتی کاشی و سرامیک و دیگر مصالح کاربردی در فضای حال نیز میتواند متغیر و بنا به سبک لایف استایل و نگاه ساکنین انجام شود.

 

به طور ساده میتوان سه نوع طبع گرم ، خنثی و سرد را برای دیزاین خانه مطرح کرد. نوع دیگری از دیزاین میتواند بر اساس کلاسیک ، مدرن ، نئوکلاسیک و سنتی و حتی باستانی و … باشد. یکی از سبک های بسیار رایج مدرن اسفاده از سرامیک طرح آجر میباشد.

 

 

کاشی طرح آجر : تاریخچه

 

کاشی های طرح آجر از سال 88 مورد توجه تولید کنندگان کاشی و سرامیک قرار گرفت. در ابتدا مقاومت بسیاری در مصرف این طرح وجود داشت زیرا تصور بر این بود که قرار است جای آجر را بگیرد اما تولید کنندگان و طراحان این طرح به دنبال سبکی مدرن در دکوراسیون خانه ها بودند. بعد از چند سال کم کم این طرح مورد استقبال قرار گرفت و رفته رفته جزئیات بیشتری به سرامیک طرح آجر اضافه گردید تا واقعی تر به نظر رسد.

 

در سال 95 به یکی از مهمترین ارکان دیزاین در خانه ها و فروشگاه ها مبدل گردید و جایگاه خوبی را به دست آورد. کم کم طرح های بین کابینتی نیز با این سبک کار تولید گردید و زیبایی خاصی را به دکور آشپزخانه ها نیز هدیه داد.

 

از سال 95 دیوار پوش های آجری که ترکیبی از سیمان و گچ و رزین هست وارد بازار تولید قطعات دکوری طرح آجر شد و تنوع بسیاری را ایجاد کرد و انتخاب مشتری ها را ساده تر کرد تا راحت تر بقیه وسایل خانه را ست کنند. دیوار پوش آجری مقاوت کمتری نسبت به کاشی دارند اما جزئیات بیشتری را میتوان با آن ها خلق کرد تا واقعا شبیه آجر جلوه نمایند.

 

 

کاشی آجری سفید : پر فروش ترین طرح

 

در قسمت بالا یکی از پر فروش ترین سبک های سرامیک طرح آجر را به شما معرفی کردیم. نام این طرح روبین سفید میباشد. کاشی روبین سفید یک کاشی طرح آجر سفید میباشد که با لعاب بسیار زیبایی آمیخته شده است. این طرح در کارخانه فخار رفسنجان تولید میگردد و مجموعه تایل بای می نمایندگی استان تهران آن را دارد. جهت مشاهده کاتالوگ کاشی های ما به میتوانید به قسمت کاتالوگ مراجعه نمایید.

کاشی طرح آجر

کاشی طرح اجر

سرامیک طرح آجر

کاشی طرح آجر سفید

قیمت کاشی آجری سفید

کاشی طرح آجر سفید براق

کاشی طرح آجر برای آشپزخانه

کاشی آجری سفید

کاشی آجرنما

سرامیک آجرنما

سرامیک آجر نما